top of page

יתרונותיהם של כיירים גז


בזמן שבשוק מוצעים מגוון רחב של סוגי כיריים ביניהם כיריים חשמליות וכיריים אינדוקציה, הכיריים גז תמיד יישארו בראש סדר העדיפויות עם היתרונות הברורים על פני הסוגים האחרים שקיימים בשוק, במאמר זה אמנע חמש סיבות שבגללם הכיריים גז המוסרתיים עדיפים על פני החלופות החדשות שצמחו במהלך השנים האחרונות. בנוסף הכיריים גז בדרך כלל יהיו במחיר האטרקטיבי ביותר לעומת מתחריו. אז, אם התעניינתם בכיריים גז ועכשיו שוקלים להחליף, בואו לקרוא את ההיתרונות הברורים שלה.

טכנאי כיריים גז בחיפה

היתרונותיהם של כיריים גז:

1. טמפרטורת בישול מדוייקת וקבועה – כיריים הגז בנוים לדייק בטמפרוטת הבישול ולכן נגיע למצב הכי מדוייק שמומלץ במתכונים ובספרי הבישול. כאשר אנו ממניכים את אש הלהבה מיד הטמפרטורה צונחת, לעומת כיריים גז חשמליים שברגע שנמניך את החום עדיין נצטרך להמתין כדי שהטמפרטורה תירד. לכן, תוכל לבשל מתכונים מסובכים יותר שקיים שם הצורך להקפיד על טמרטורות ברזולציות גבוהות.

2. לא מפריע לטמפרטורת החדר – שלא כמו כיריים חשמליות כאשר נכבה את להבת הגז מיד יפסיק החימום ויפחת מה שלא יגרום לחימום טמפרטורת החדר. לעומת זאת כיריים חשמליות ברגע שנפסיק את החימום בהן עדיין נאלץ לחכות שהכיריים יתקררו ובמהלך זמן זה יפלט חום לחלל החדר ויחמם את טמפרטורת החדר.

3. החום מופץ באופן שווה – אלא אם מדובר בכיריים חשמליות שטוחות לחלוטין. אחרת החום המופץ ע״י להבת גז הינה מספק חום באופן שווה ורציף.

4. בישול מהיר יותר – בכיריים גז הלהבה מופקת ישר ומפיקה את החום מיידית בניגוד לכיריים חשמליות שנאלץ לחכות בכדי שהכיירים התחממו ויפיצו חום. משום שכיריים גז לא יכולות לשנות טמפרטורה מרגע לרגע אז האוכל יכול לתבשל מהר יותר או לאט מדיי ולההרס.

5. יש הפסקת חשמל? אין שום בעיה – כידוע כריים גז לא צורכות חשמל לכן גם כאשר אין חשמל מאיזשהי סיבה מה שיכול לקרות לעיתים תכופות, עדיין יהיה אפשר להמשיך ולבשל אוכל. בניגוד לכיריים חשמליות במקרה של הפסקת חשמל לא נוכל להשתמש בהן ואנו ניהיה ללא אוכל חם

חשוב לציין!

כדי להתקין כיריים גז יש צורך במתקין וטכנאי גז אשר הוסמך לעשות זאת בכדי שיוודא תקינות הכיריים ויבצע את כל הבדיקות הרלוונטיות.

כיריים גז זה לא משחק אם התגלתה תקלה אפילו הקטנה ביותר מיד להזמין טכנאי גז בכדי לבדוק את הבעיה.

156 views
bottom of page